انواع کابل جمع کن صنعتی

کابل جمع کن صنعتی

انواع کابل جمع کن صنعتی از برندهای معتبر اروپایی مانند هارتمن و کانداکتیکس و سایر برندها با کیفیت جهانی در مجموعه ما به مشتریان محترم ارائه داده خواهد شد.

کابل جمع کن فنری

در رده کابل جمع کن صنعتی کابل جمع‌کن‌های فنری به عنوان سیستمی قابل اعتماد برای انتقال انرژی و داده برای پیچیدن منظم کابل ها ، شلنگ‌ها یا طناب های انعطاف پذیر عمل می کنند. این کابل جمع‌کن‌ها در جرثقیل‌های متحرک، ماشین‌های آتش‌نشانی و وسایل نقلیه نجات، در کارخانه‌های بارگیری و لیفتراک‌ها با انرژی متحرک استفاده می‌شوند. علاوه‌بر‌این، کابل جمع‌کن‌های فنری برای تامین انرژی تجهیزات فن آوری مرحله ، در کارخانه های فاضلاب و بسیاری از کاربردهای دیگر استفاده می شوند. بسته به هدف در نظر گرفته شده و نیازهای زمان نصب، کابل جمع‌کن فنری از بدنه استوانه‌ای یا سیم‌پیچی شده، با یک مجموعه فنر داخلی یا خارجی و تجهیزات اسلیپرینگ تشکیل شده است. در شلنگ جمع‌کن‌های فنری، یک شیر ( ولو ) دوّار  جایگزین تجهیزات اسلیپرینگ می‌شود.

کابل جمع‌کن‌هایی با قابلیت بالا

در صورت برخورداری از سرعت و شتاب کمتر ، کابل جمع‌کن‌های فنری جایگزین مقرون به صرفه‌ای برای فنرهای حلزونی هستند. درایو مکانیکی به خودی خود، از طریق فنرهای حلزونی ساخته شده از فولاد فنر با کیفیت آسیاب بالا تشکیل می‌شود. این فولاد به سیستم این اجازه را می‌دهد تا مسافت انتقال را به ۶۰ متر در دقیقه برساند، و همچنین ضمانت متوسط ۱۰۰،۰۰۰ انحراف فنر در عملکرد سطح بالا و طول عمر بالا برساند. ما همچنین ارائه دهنده طرح‌های خاص، مانند کابل جمع‌کن‌های بدون فنر و در هر زمان با سفارش مشتری می‌باشیم.

هارتمن

کابل جمع کن موتور دار

کابل جمع‌کن‌های موتوردار ما، فناوری پیشرفته و طراحی مستحکمی را ارائه می‌دهد که هم در عملیات‌های پیوسته بنادر و پایانه‌های کانتینری استفاده می‌شود، هم به عوان منبع تغذیه قابل اعتماد در جرثقیل‌های ساختمانی، جرثقیل‌های سقفی، دستگاه‌های حفر، و بالابرها. کابل جمع‌کن‌ها به گونه ای طراحی شده‌اند که نیازهایی مانند سرعت بالا ، فرآیندهای پویا ، مقطع بزرگ کابل و نیروهای کششی بالا را برآورده سازند. پیکربندی کابل جمع‌کن و چرخ دنده های کابل متناسب با سرعت و مسافت انتقال مورد نیاز است.

عملکرد کابل جمع‌کن پیشنهادی در یک نگاه:

  • مکانیزم جمع و باز کردن چرخشی یا استوانه‌ای برای کابل و شلنگ
  • برای سرعت بالا، فرآیندهای پویا، وسافت‌های طولانی و نیروهای کششی زیاد طراحی شده اشت
  • برد انتقال ۱۰۰۰ متری
  • مقاطع بزرگ کابل و خطوط ولتاژ بالای قابل اجرا
  • ادغام کابلهای فیبر نوری برای انتقال بدون تداخل داده ها و سیگنال های کنترل
  • پیکربندی کابل جمع‌کن‌های موتوردار و موتورها طبق درخواست مشتری
  • سازگار با تقریبا تمام درایوهای حرکتی

کانداکتیکس

راه حل‌های برق‌رسانی سفارشی

 از دسته کابل جمع کن صنعتی کابل جمع‌کن‌های موتوردار ارائه شده، ایده‌آل‌ترین گزینه هستند زمانی‌که صحبت از تأمین منابع قابل اطمینان برای انواع جرثقیل‌ها، حفرکننده‌ها و انواع دیگر تجهیزات بالابر می‌شوند. برای هرنوع نصب و راه‌اندازی، ما به منظور رفع نیازهای مصرف‌کنندگان موبایلی، کابل جمع‌کن بهینه‌ای مناسب با واحدهای دارای درایو و لوازم جانبی پیکر بندی می‌کنیم. بنده‌های مقاوم کابل جمع‌کن پیشنهادی ما از ورق‌های گالوانیزه و بسیار مستحکم در نسخه‌های جوشکاری شده و پیچی موجود است. ما کوتینگ‌های (پوشش) مختلفی را نیز برای بالا بردن مقاومت دستگاه نسبت به شرایط دمایی و محیطی ارائه می‌دهیم.

کابل جمع‌کن‌های صنعتی می‌توانند تقریبا به هر نوع درایوی مجهز شوند و توسط متخصصان فنّی با مجموعه مشتریان تطابق کامل داشته باشد.

واحدهای درایو پیشنهادی در یک نگاه:
  • موتورهای استاندارد سه فاز با ترمز
  • موتور گشتاور
  • درایوهای اینورتر فرکانس
  • درایوهای هیدولیک
  • کوپلینگ مغناطیسی سایز ۱/۸-۸۸
  • کوپلینگ توربو سایز ۲۷۴ + ۳۶۶
  • گیربکس‌های مورّی یا مسطح

 

 انواع کابل جمع کن های شارژی و فنری هارتمن (H & K) یک راه حل مطمئن قابل اتکا و ایمن برای گاراژها ، پارکینگ ها و موارد مورد استفاده دیگر می باشد. این سیستم پیشرفته و کاربردی در حال حاضر با استقبال زیادی از سوی بازارهای مختلف تجاری، صنعتی و عمومی مواجه شده است.

هم اکنون در راستای افزایش تقاضای بازار و مشتریان برای گسترش زیرساخت ها با قابلیت شارژ و استفاده بی‌سیم برای بهره‌برداری در زندگی شخصی ، تجاری و عمومی مجموعه هارتمن به دنبال نوآوری در پاسخ به این تقاضای مهم و حیاتی به  راه اندازی و تقویت تجهیزات کابل جمع کن فنری و موتوری انعطاف پذیر برای مصارف و کاربری‌های مختلف پرداخته است.

در واقع تجهیزات کابل جمع کن های شارژی و فنری برای طیف وسیعی از مصرف کنندگان انواع وسایل نقلیه تجاری، صنعتی و عمومی راه حلی ساده، همراه با ایمنی و سرعت عمل در کار ارائه می دهد. همچنین این فناوری پیشرفته و مجهز به دانش روز میتواند جهت مونتاژ یا ادغام در گاراژها ، پارکینگ ها ، انبارهای اتوبوس یا ایستگاه های شارژ به شکلی وسیع و کاربردی مورد استفاده قرار بگیرد.

سیستم پیشرفته و کاربردی عملکرد قرقره های شارژ فنری ارائه شده توسط هارتمن (H & K) به عنوان سیستم های انتقال قدرت قابل اتکا برای سیم پیچ های منظم در کابل های قابل انعطاف ایفای نقش می کند و روند عملکرد را به طور کلی تسهیل می نماید.

این سیستم پیشرفته و کاربردی امکان انتقال روان و قابل اطمینان جریان شارژ را به مکانی که ممکن است لازم باشد اعم از:  کارگاه ها ، پارکینگ ها یا محیط های صنعتی امکان پذیر می کند.

 

از مهم ترین مزیت آن میتوان به راحتی نصب، سازگار با نیازهای محلی و حتی بدون خطرات بهداشتی و ایمنی در کارهای روزمره اشاره کرد. واضح است که ایمنی از اهمیت ویژه و بالایی در محیط های صنعتی برخوردار است لذا استفاده از این مکانیزم هم دارای ایمنی بالا و هم دوستدار طبیعت است.

 

 

 

کابل جمع کن های شارژی , تجاری، صنعتی و عمومی , قرقره های شارژ فنری , سیستم پیشرفته و کاربردی

۱۵ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *