کابل جمع کن فنری

کابل جمع کن فنری

کابل جمع کن فنری

کابل جمع کن فنری از انواع پر کاربرد کابل جمع کن های صنعتی می‌باشد که در انواع موقعیت ها و شرایط محیطی و صنعتی دشوار و پیچیده کاربرد خاص دارد.

شرکت کانداکتیکس به عنوان یکی از مهمترین تولید کننده عمده کابل جمع کن ، شیلنگ جمع کناز نوع فنری می‌باشد که برای خواسته های بازار صنعتی طراحی شده است. کابل جمع کن‌های فنری برای چرخش اتوماتیک کابل ها یا شیلنگ روی انواع مختلف تجهیزات متحرک استفاده می شوند و کاربرد متنوع دارند. این دسته از تولیدات کانداکتیکس به خصوص شامل دستگاه های بالابرنده می‌شوند. به عنوان مثال، جرثقیل های دریچه ای ، چنگک‌ها ، آهن ربا ، سکوهای آسانسور و کار ، ماشین آلات ، بیل مکانیکی ، جرثقیل های متحرک ، ماشین های انتقال یا سیستم های تمیز کننده خودکار از عمده کاربردهای این محصول است.

کابل جمع کن های صنعتیحتی در سخت ترین شرایط محیطی و برنامه های کاربردی که چرخه های استفاده روزانه زیاد است و انشعابات زمان خرابی شدید است ، به راحتی با سری گالوانیزه با کیفیت بالا با یاطاقان توپ و موتور فنر با عمر بالا که تا ۵۰ هزار چرخه آزمایش شده اند ، این نیاز‌ها برآورده خواهد شد.

مجموعه تولیدی کانداکتیکس سالهاست که در حال طراحی و ساخت انواع کابل جمع کن های فنردار مطابق با استانداردهای بین المللی است و صدها پیکربندی استاندارد را در این زمینه ارائه می دهد. با توجه به امکان تولید سفارشی سازی شده محصولات توسط شرکت کانداکتیکس تمامی مشتریان قابلیت سفارش محصول و دریافت خدمات فروش را دارا هستند.

عملکرد محصول در یک نگاه

  • حلقه های کابل جمع کن فنردار قابلیت استفاده تا مسافت ۶۰متر را دارند.
  • سری های ویژه با مجموعه های فنر در خارج از بدنه حلقه برای نیروهای کششی بالاتر و مسافت طولانی تر تعبیه شده است.
  • حداکثر سرعت ۶۰ متر در دقیقه می‌باشد.
  • حداکثر شتاب ۲/۰ متر بر ثانیه است.
  • قابل حرکت از سمت چپ یا راست (انعطاف پذیری بالا)
  • برای استفاده کابل ها هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی
  • کلاس حفاظت IP55 / IP65 برای کاربردهای صنعتی
  • کابل جمع کن های فنری طراحی شده به طور مخصوص بدون مجموعه حلقه لغزش برای شرایط محیطی دارای چالش و پیچیده

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *