جرثقیل دروازه ای با تایر لاستیکی (E-RTG)کانداکتیکس-وامپفلر

جرثقیل دروازه ای

جرثقیل دروازه ای با تایر لاستیکی (E-RTG) کانداکتیکس-وامپفلر

فول E-RTG ها در واقع عملکرد کاملاً الکتریکی RTG ها را امکان پذیر می کند. بدین معنی که کانداکتیکس-وامپفلر با سیستمی نوین در پی ایجاد تحولی شگرف در انواع جرثقیل دروازه ای با تایر لاستیکی (E-RTG) می‌باشد.

سوخت دیزل دیگر لازم نیست زیرا فناوری جدید باتری امکان تأمین انرژی الکتریکی برای RTG ها را حتی هنگام تغییر بلوک ها و به صورت کامل فراهم می کند.

انواع جرثقیل دروازه ای

کانداکتیکس-وامپفلر ، پیشروترین تأمین کننده انرژی و انتقال داده در جهان به مصرف کنندگان سیار صنعتی ، اکنون سیستم جدید کامل E-RTG را به اپراتورهای بندر و سازندگان جرثقیل ارائه می دهد ، که امکان کار کامل با برق جرثقیل دروازه ای با تایر لاستیکی (RTGs) را فراهم می کند. با استفاده از فن آوری جدید باتری لیتیوم یون و فناوری شارژ بهینه شده کانداکتیکس-وامپفلر تضمین می کند که در آینده دیگر به دیزل ژنراتور و مخزن نیازی نخواهید داشت.

راه حل جدید سیستم کامل E-RTG در حال حاضر در بندر Tanjung Pelepas مورد استفاده قرار گرفته است. با استفاده از Full E-RTG ، جرثقیل ها از طریق سیستم ذخیره انرژی می توانند تا ۱۵۰۰ متر (۱۶۴۰ یارد) انرژی تأمین کنند. پیش از این ، جرثقیل های بندری تنها پس از تغییر از حالت دیزل به حالت الکتریکی ، تا ۹۰ درصد برق داشتند. برای ده درصد باقیمانده ، آنها هنگام تعویض بلوک برای سفر به منطقه تعمیر و نگهداری به دیزل ژنراتور و سوخت دیزل احتیاج داشتند.

یک پروژه توسعه بین المللی موفق

مدیر بازاریابی جهانی و نوآوری در کانداکتیکس-وامپفلر ، توضیح می دهد: “با همکاری یک موسسه تحقیقاتی مشهور ، ما فناوری شارژ بهینه را پس از آزمایش های مختلف با باتری ها و سیستم های خازن مختلف مختلف به عنوان بخشی از یک پروژه توسعه بین المللی پیدا کرده ایم.” ما توانستیم جدیدترین فناوری باتری خودرو را با نیازهای ویژه جرثقیل های انباشته در بنادر هماهنگ کنیم.

اکل گفت: “با استفاده از E-RTG کامل ، ما هم اکنون می توانیم برای اولین بار به مشتریان خود راه حل سیستمی برای برق کشی کامل RTG ها ارائه دهیم.” هدف کانداکتیکس-وامپفلر یک بهینه سازی بیشتر است ، از جمله با جذب ۱۰۰ درصد از انرژی آزاد شده هنگام پایین آوردن ظرف در سیستم ذخیره انرژی به جای تبدیل آن به گرما در مقاومت های بزرگ ترمز مانند گذشته. او چالش آینده را چنین توصیف می کند: “هنوز پتانسیل بیشتری برای بهره وری انرژی وجود دارد که ما می خواهیم به طور متوالی برای مشتریان خود استفاده کنیم.”

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *