سیستم فستون کانداکتیکس-وامپفلر در پروژه ریچموند


سیستم فستون کانداکتیکس-وامپفلر در پروژه ریچموند

گروه مهندسی ریچموند با همکاری شرکت کانداکتیکس-وامپفلر برای تهیه سیستم موقعیت یاب دامپر سیستم فستون برای یک ترمینال ساحلی آتلانتیک همکاری می کند.

جابجایی مواد فله ای – ذغال سنگ ، تراشه های چوب ، دانه ها ، یا زیست توده – بیشتر توسط ماشین های گوندولا انجام می شود تا ماشین های قیف. اتومبیل های هاپر بخاطر شیارهای پایین فضا را محیا می کنند و دارای مرکز ثقل بالایی نیز هستند. درب تخلیه هاپر گاهی اوقات می تواند مواد را به داخل مسیرها نشت دهد. با این وجود باید گوندولاها را برداشت و ریخت. روشی که به طور فزاینده ای برای این کار انجام می شود ، “دامپر چرخشی” است که ماشین را محکم کرده و آنرا کاملاً چرخانده تا محتویات آن را تخلیه کند.

در واقع استفاده از لوکوموتیو برای قرار دادن اتومبیل ها در داخل دامپر طی عملیاتی کند ، ناکارآمد و نادرست عمل می‌کند. گزینه بهتر استفاده از موقعیت یاب نمایه سازی برای انتقال اتومبیل ها به داخل دامپر است. پوزیشنرهای ریل همچنین به کاهش یا از بین بردن هزینه های اضافی که معمولاً با روش های تخلیه ناکارآمد یا کند در پایانه های صادراتی ، تأسیسات ترانس بار ، نیروگاه ها و تأسیسات تولیدی مرتبط هستند ، کمک می کنند.

یکی از ترمینال های ساحل اقیانوس اطلس اخیراً یک موقعیت ریل واگن به سبک دندانه دار و پینیون انتخاب کرده است ، که توسط Richmond Engineering Works (پیتسبورگ ، پنسیلوانیا) طراحی و تهیه شده است.

با موفقیت این پروژه ، کانداکتیکس-وامپفلر و گروه مهندسی ریچموند انتظار دارند که برای پروژه های موقعیت یابی اتومبیل های ریلی در آینده دوباره با هم همکاری کنند.

 

 

 

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *