کاندیکتیکس-وامپفلر و دایلمر و آزمایش شارژ بی سیم
آزمایش میدانی در مورد شارژ بی سیم وسایل نقلیه الکتریکی توسط دایملر و کاندیکتیکس-وامپفلر
کاندیکتیکس-وامپفلر و دایلمر و آزمایش شارژ بی سیم ، این ایده به همان آسانی قانع کننده به نظر می رسد: هنگام استفاده از شارژ القایی بدون تماس باتری ، به جای “پر کردن” وسیله نقلیه الکتریکی توسط کابل ، راننده به راحتی بالای منبع تغذیه پارک می کند. فرآیند شارژ به محض پارک شدن ماشین روی یک نقطه شارژ به طور خودکار شروع می شود. مزایای اضافی به ویژه در مکان های عمومی برجسته می شود: نقاط شارژ القایی را می توان در زمین امن از خرابکاری ادغام کرد.
در حال حاضر شارژ استقرایی گسترده هنوز فاصله زیادی دارد. هنوز برای آزمایش امکان چنین سیستم کاندیکتیکس-وامپفلر و دایلمر اصول شارژ بی سیم وسایل نقلیه الکتریکی را در یک پروژه تحقیقاتی که توسط وزارت فدرال محیط زیست ، حفاظت از طبیعت و ایمنی هسته ای (Bundesministerium für Umwelt، Naturschutz und Reaktorsicherheit، BMU) هدف اصلی پروژه “شارژ بی سیم” یک سیستم شارژ با درجه ایمن خودرو با حداکثر بازده و حداقل وزن و بسته بود.
راحتی بیشتر و کارایی بالا
هدف از آزمایش میدانی ارزیابی قابلیت استفاده روزمره از شارژ بی سیم و همچنین بررسی مزایا و معایب کاوشگر در مقایسه با شارژ توسط دوشاخه و کابل بود. همین چند روز پس از آزمایش صحرایی ، مزایای راحتی مشتری و ایمنی شارژ توسط فرآیند شارژ خودکار آشکار شد.
این آزمایش بر روی فرآیند اساسی شارژ متمرکز بود. کارآیی سیستم مسلماً هنوز با شارژ کابل مطابقت ندارد ، اما در صورت در نظر گرفتن تمام اجزای سازنده از سوکت تا باتری ، ۹۰ درصد از آن بسیار امیدوار کننده است و فقط کمی زیر راه حل های مبتنی بر کابل است.
اولین ارزیابی از “تجارب رانندگی” با شرکت کنندگان در مطالعه که باید “در موقعیت شارژ مطلوب قرار گیرند” ارزیابی شد. پس از دو یا سه تمرین ورزشی ، این امر می تواند با پشتیبانی از عملکردهای کمک پارکینگ به خوبی محقق شود. این سیستم انحرافات کوچکتر را در محدوده چند سانتی متر تحمل می کند ، بدون اینکه افت قابل توجهی در کارایی شارژ یا قدرت قابل انتقال داشته باشد. همچنین ، سیستم نتایج خوبی در مورد سازگاری الکترو مغناطیسی نشان داده است. بهینه سازی این کار و همچنین بهبود کارایی و توسعه راه حل برای یک برنامه سریالی وظیفه کارهای مهندسی آینده است.
فناوری و خودرو
نمونه های اولیه ساخته شده در پروژه بر اساس B-Class E-CELL با گسترش دهنده دامنه به یکسوساز الکترونیکی و یک سیم پیچ جمع کننده در پوشش زیر بدنه مجهز شده اند. اجزای اصلی در سمت زیرساخت ، سیم پیچ الکترونیکی و شارژ است که در دو نوع تحقق یافته است – به عنوان یک سیم پیچ زمینی و زیر زمینی.
علاوه بر انتقال انرژی بی سیم ، سایر جنبه های عملکردی ارتباط بی سیم بین زیرساخت ها و اتومبیل ، عملکرد کمک راننده “رانندگی در موقعیت بالای سیم پیچ شارژ” ، شروع خودکار فرایند شارژ و شناسایی خودرو است. در منطقه بین سیم پیچ ها ، تشخیص شی object از خطر ابتلا به وسایل گرم شده فلزی جلوگیری می کند.
مطالعات علمی دقیق پایه و اساسی برای اولین طرح اجزای انتقال استقرایی با نیازهای خاص خودرو و بهینه سازی آنها در مورد بسته بندی و وزن ایجاد کرد. شبیه سازی سیستم جامع برای تأیید اعتبار طرح ها انجام شده است.
بدون دیدگاه