اتوبوس برقی با شارژ IPT® کانداکتیکس-وامپفلر

اتوبوس برقی با شارژ IPT® کانداکتیکس-وامپفلر

اتوبوس برقی با شارژ IPT® کانداکتیکس-وامپفلر

شارژ بی سیم برای وسایل نقلیه الکتریکی

به طور ویژه برای حمل و نقل عمومی محلی شهری ، اتوبوس برقی شیوه حمل و نقل آینده خواهد بود. با توجه به هزینه کل کار در کل عمر آن ، کارکرد آن بسیار مقرون به صرفه تر از اتوبوس های مجهز به CNG ، هیبریدها یا اتوبوس های کاملاً دیزلی است. پیشرانه الکتریکی و مهمترین دلیل آن تعادل انرژی عالی یک راه حل جذاب است.

مقایسه ای که اخیراً از ایالات متحده انجام شده نشان می دهد که اتوبوس های برقی انتخاب شده در هر سال حدود ۹۰۰۰ دلار انرژی مصرف می کنند ، در حالی که یک اتوبوس دیزلی قابل مقایسه ، سوختی به ارزش حدود ۵۰،۰۰۰ دلار می سوزاند. هزینه های خرید یک اتوبوس برقی که در حال حاضر هنوز بیشتر است ، حداکثر تا سال چهارم بهره برداری پرداخت می شود. در چین این بینش دیگر زیر سوال نمی رود ، بلکه در مقیاس وسیع – به عنوان مثال در شهرهایی که به سرعت در حال رشد هستند مانند شنژن – عملی می شود.

 کانداکتیکس-وامپفلر

برای افزایش سودآوری ناوگان اتوبوسرانی ، این فقط مسئله پیشرانه نیست. شما همچنین به فناوری شارژ مناسب نیاز دارید. به دلیل شارژ موقتی منظم ، اپراتورهای ناوگان می توانند اتوبوس های ارزان تری را با باتری های کوچکتر خریداری کنند که در آن ها  سلول با چرخه شارژ مکررتر اما کوتاه تر در سلامت حفظ می شود ، به این معنی که سلول ها عمر طولانی تری دارند با مفهوم عملیاتی که شارژ فرصت طلبانه نامیده می شود ، باید وزن کمتری حمل شود و نیازی به سفرهای ویژه به ایستگاه های تعویض باتری نیست. این تأثیر مثبتی بر هزینه کلی و کارایی سیستم دارد. و این حتی بدون در نظر گرفتن مزایای مالیاتی ، یا این واقعیت است که هیچ گونه عوارض انتشار وجود ندارد و هزینه های نگهداری کمتر است.

کانداکتیکس-وامپفلر سالهاست نشان می دهد که چگونه شارژ القایی باتری می تواند در زمینه حمل و نقل عمومی محلی کار کند: حدود ۳۰ اتوبوس برقی در جنوا و تورین وجود دارد که از سال ۲۰۰۲ از تکنولوژی IPT® این شرکت استفاده می کنند. ده سال بعد ، شرکت های حمل و نقل عمومی ایتالیایی AMT و GTT استفاده از این فناوری در شرایط روزمره را موفقیت آمیز می دانند. اتوبوس ها در تورین با اطمینان روزانه ۲۰۰ کیلومتر مسافت را طی می کنند بدون اینکه برای مدت طولانی نیاز به توقف در هر مکانی داشته باشند و یا برای شارژ نیازی به بازگشت به انبار ندارند.

با این حال ، مسیرهای اتوبوسرانی با سیستم های شارژ IPT® نه تنها از نظر اقتصادی خود را اثبات کرده اند ، بلکه به دلیل سر و صدای کم و تولید گازهای گلخانه ای صفر هستند.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *